Contact
Get in Touch
Situații și întrebări frecvente
Dacă întâmpini o problemă, îți sugerăm să verifici secțiunea de întrebări frecvente de mai jos. Dacă nu găsești răspunsul căutat, nu ezita să ne contactezi la contact@kompostor.ro
Suntem bucuroși să te ajutăm!
Nu am primit biletele pe email.
În primul rând, te rugăm să verifici dacă plata a fost finalizată și acceptată de banca ta.
Dacă totul este în regulă, asigură-te că adresa de email unde aștepți biletele este aceeași cu cea folosită la logarea pe Kompostor în momentul cumpărării.
Mai simplu, te poți autentifica pe Kompostor folosind metoda de logare de la cumpărare. În contul tău vei găsi biletele și poți actualiza oricând adresa de email, dacă dorești să le primești pe o altă adresă.
Această soluție este utilă și în cazul în care ai folosit o adresă de email pentru crearea contului Kompostor, iar o alta pentru plată. Verifică adresa folosită la logare pe Kompostor – aceasta este adresa unde îți vom trimite biletele. Dacă mai ai întrebări, nu ezita să ne contactezi! 😊
Biletele au statusul "Inactiv"
Statusul „Inactiv” indică faptul că plata pentru comanda ta nu a fost încă confirmată.
Te rugăm să verifici dacă plata a fost finalizată și acceptată de banca ta. Dacă ești sigur că totul este în regulă, scrie-ne un email la contact@kompostor.ro și include următoarele informații:
- numărul comenzii,
- adresa de email folosită pentru crearea contului Kompostor, confirmarea plății,
- numele și data evenimentului,
- un număr de telefon unde te putem contacta.
Vom verifica situația cât mai rapid și te vom ajuta să rezolvi problema!
Plata nu a fost efectuată cu succes
Dacă ai încercat să plătești biletele pentru un eveniment și ai primit acest mesaj, te rugăm să verifici următoarele:
- că ai introdus corect datele cardului,
- că serviciul de plată online este activ pentru cardul tău,
- că folosești un card valid.
Pentru a primi biletele și a păstra locurile alese (dacă este un eveniment cu locuri), va trebui să reiei procesul de plată. Loghează-te în contul tău Kompostor, accesează secțiunea Comenzile mele, selectează comanda și apasă pe Efectuează plata.
Până când plata nu este finalizată, biletele vor apărea cu statusul „Inactiv” în secțiunea Biletele Mele.
Dacă statusul comenzii este „Delayed”, înseamnă că banca nu a aprobat încă plata. Acest lucru poate avea diverse cauze. Dacă plata nu se confirmă, comanda va fi anulată automat în maximum 24 de ore.
Pentru a te asigura că prinzi bilete, îți recomandăm să plasezi o nouă comandă. Dacă, ulterior, și comanda cu status „Delayed” este aprobată, te rugăm să ne scrii la contact@kompostor.ro pentru a solicita anularea uneia dintre comenzi și returnarea banilor. Nu uita să ne specifici adresa de email folosită pentru crearea contului și numărul comenzii.
Informații despre evenimente
Kompostor este o platformă pentru vânzarea biletelor, însă nu se implică direct în organizarea evenimentelor. Pentru detalii legate de locații, artiști, program, conținut, ore de acces sau alte restricții, te rugăm să contactezi organizatorii evenimentului.
Datele de contact ale organizatorilor sunt disponibile pe pagina fiecărui eveniment, în coloana din stânga, sub afișul evenimentului.
Dacă situația ta nu se încadrează în cele menționate mai sus, te invităm să ne scrii la contact@kompostor.ro.
Pentru a te ajuta cât mai repede, te rugăm să incluzi în mesaj cât mai multe detalii, cum ar fi: numărul comenzii, adresa de email folosită pentru contul Kompostor, confirmarea plății, numele și data evenimentului, un număr de telefon unde te putem contacta.